Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Δε διαφωνώ σε τίποτα απ' ότι λες. Ωστόσο δεν ξέρω κατά πόσον συνέφερε την κυβέρνηση να βγεί από τη μέση το θέμα του Βατοπεδίου και να προβάλλεται αυτό. Και οι μέρες εξουσίας των αντιεξουσιαστών μετράνε τις 6 πια και συνεχίζουν...Θεωρώ πιο πιθανό να πέσει η κυβέρνηση λόγω της αδυναμίας της να διαχειριστεί την κατάσταση παρά λόγω του Βατοπεδίου. Εκτός αν υποθέσουμε οτι εκεί στοχεύουν. Σε καμία περίπτωση πάντως δε θεωρώ όφελος το να πέσει η κυβέρνηση. Δεν μου καίγεται καρφάκι για το ποιά κυβέρνηση έχουμε γιατί οι επιλογές μας είναι περιορισμένες και εμένα προσωπικά καμιά απο αυτές δεν μου κάνει. Σιχαίνομαι τον εαυτό μου κάθε φορά που πρέπει να ψηφίσω, γιατί το κριτήριό μου είναι όχι ποιός είναι καλύτερος αλλά ποιός είναι χειρότερος. Ψηφίζω τους λιγότερο μαλάκες. Δεν ψηφίζω κάποιον για να βγεί αλλά για να μη βγεί κάποιος άλλος ή για να πάρει ένα λιγότερο ισχυρό κόμμα μεγαλύτερο ποσοστό. Και το χειρότερο από όλα είναι οτι πιθανότατα δεν είμαι η μόνη που ψηφίζει έτσι! Δεν ξέρω ακριβώς να το εξηγήσω αλλά εμένα όλα αυτά έχουν αρχίσει να μου δημιουργούν μια αίσθηση αισιοδοξίας. Κάτι κινείται!

1 σχόλιο:

John.S είπε...

Έχει ξεκινήσει μια όμορφη συζήτηση σε αυτό το μπλογκ. O προβληματισμός διάχυτος με ένα κοινό στοιχείο. Όλοι συνειδητοποιούμε πως είναι η ώρα να αλλάξουνε κάποια πράγματα. Για να απαιτήσουμε όμως την όποια αλλαγή πρέπει πρώτα να την αποδεχτούμε και να την υιοθετήσουμε εμείς οι ίδιοι. Εγώ θα μεταφέρω την συζήτηση σας στο δικό μου post απλά γιατί είναι πολλά για να τα βάλω σε ένα comment. Ακολουθήστε με...

Οργή εν τη ερήμω - Πλιάτσικο στα όνειρα μας